STRONA GŁÓWNA | OFERTA | FORMULARZ  

HANGCHA --- Podnośniki widłowe
o udźwigu: 3,0t - 3,5t (diesel) ---

 
 
 
 

Specyfikacja techniczna (wybierz ikonę)
    

WPROWADZENIE

Do wyboru proponujemy przekładnie OKAMURA, NISSAN (Made In Japan) oraz HC (produkowane w Chinach na technologii japońskiej) o zaawansowanej budowie i niezawodnym funkcjonowaniu. Wśród nich przekładnia OKAMURA dzięki szczególnie płynnemu przeniesieniu napędu redukuje wibracje przekazywane na ramę. Mocne, oszczędne i niezawodne silniki diesla można wybierać pośród TD27, C240, 4JG2, 4TNV94L, a benzynowe między H20 i H25.

 


Specyfikacja techniczna (wybierz ikonę)
    

PRZEKŁADNIA I SILNIK

Nowa generacja wózków widłowych serii R jest połączeniem wytrzymałości i ergonomii, zapewniającym wydajność niespotykaną w innych wózkach oraz komfort pracy, bez zmęczenia przez długie godziny. Przyjazne dla środowiska, proste w serwisowaniu, wydajne w pracy, o wysokich standardach bezpieczeństwa, to idealne narzędzie do najbardziej wymagających zastosowań.

 

OBSŁUGA

Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań ergonomicznych optymalizuje konstrukcję systemu sterowania wózkiem i podwyższa komfort obsługi.

Zaawansowana technologia zmniejsza wibracje całego wózka. Komfort obsługi poprawia także nowe zawieszenie maski silnika oraz urządzenie zmniejszające drgania mostu sterującego.


W modelach z przekładnią hydrokinetyczną ze zmiennikiem momentu obrotowego zastosowano elektro-hydrauliczny przełącznik kierunku jazdy przód-tył, co zmniejsza wysiłek i skraca czas tej często wykonywanej operacji.

Zastosowany ostatnio dzielnik strumienia zmniejsza wysiłek na koło kierownicy do 68N jedynie, co stanowi 50% w porównaniu z poprzednim rozwiązaniem.

Dzięki systemowi smarowania wału, siłę nacisku na pedał zredukowano o 30% w porównaniu z poprzednim modelem.

 

SIŁOWNIKI

Wszystkie uszczelniacze, stosowane w cylindrach przechyłu, podnoszenia i skrętu pochodzą od renomowanych producentów światowych, a ich jakość została sprawdzona w tysiącach testów wytrzymałościowych.

System łagodnego (spowolnionego) opadania siłowników podnoszenia łagodzi siłę uderzenia i obniża hałas w ostatniej fazie opuszczania wideł.

HAMULCE

Wszystkie wózki widłowe o udźwigu 1-3,5t otrzymały hamulce bębnowe nowego typu z chroniącym przed wilgocią rowkiem na bębnie hamulcowym oraz uszczelką na półosi zamykającą dostęp do bębna smarów i wody, znacznie podnosząc niezawodność.

 

ODPROWADZANIE CIEPŁA

Zastosowana ostatnio chłodnica aluminiowa kombinowanego typu znacznie poprawiła sprawność chłodzenia.

Zaawansowana technologia rozproszenia ciepła i zmodyfikowane kanały oddania ciepła dodatkowo poprawiają chłodzenie wózka, a temperaturę płynu chłodzącego redukują o 15%.

 

BEZPIECZEŃSTWO

W systemie przewodów hydraulicznych wbudowano zawór bezpieczeństwa. Kontrola nad masztem zostanie zachowana w przypadku awarii któregoś z przewodów.


Specyfikacja techniczna (wybierz ikonę)
    

Zastosowanie wbudowanego urządzenia blokującego maskę silnika dodatkowo zwiększa poziom bezpieczeństwa.

Od ponad 30 lat Zhejiang Hangach Engineering Machinery Co. Ltd. jest wiodącym producentem wózków widłowych w Chinach. Stale udoskonala swoje wyroby, stosując najnowsze zdobycze techniki w budowie i produkcji wózków, aby przekazać Państwu jak najdoskonalszy produkt. Nowa generacja wózków Serii R jest kolejnym potwierdzeniem naszego dążenia do doskonałości.

 

OBSŁUGA SERWISOWA

Wspierana przez dwie sprężyny gazowe maska silnika oraz zdejmowalna jednym ruchem pokrywa podłogi ułatwiają serwisowanie i wymianę.

Poręczne umieszczenie bezpieczników i przyrządów kontrolnych pozwala na łatwe sprawdzanie i wymianę.


Specyfikacja techniczna (wybierz ikonę)
    

OCHRONA ŚRODOWISKA

Przyjazne dla środowiska silniki spełniają wszystkie normy emisji EU-II. Emisja hałasu także odpowiada wymaganiom EU.

 

WYGLĄD

Płynną i estetyczną linię wózków widłowych serii R zaprojektowano zgodnie z najnowszymi trendami.

Obudowanie podzespołów sprawiło, że całość wózka wygląda przyjaźnie i naturalnie.

 

SPRAWNOŚĆ

Dzięki konstrukcji o dużym rozstawie osi stabilność wzdłużna całego wózka jest dużo lepsza, a udźwig na taką samą wysokość podnoszenia został zwiększony o średnio 100 kg. Jednocześnie zmieniony rozstaw osi odciążył tylną oś, zwiększając jej żywotność.

Wzrosła prędkość jazdy, na przykład dla wózków 2-2,5t do 20 km/h.

Poprzez zwiększenie przepustowości przewodów hydraulicznych przy użyciu łączników pod kątem prostym i łączników prostych zmniejszono straty ciśnienia w przewodach i zwiększono prędkość podnoszenia o 15% w porównaniu do poprzedniego modelu.

Zmniejszone wymiary zewnętrzne pozwoliły na zmniejszenie promienia skrętu oraz szerokości korytarza roboczego, poprawiające efektywność pracy w magazynie.

 

WIĘCEJ

Odległość pomiędzy belką osi sterującej a odbojnikami może być regulowana w celu lepszego dostosowania do podłoża.

Sworzeń siłownika pochyłu otrzymał wbudowaną smarowniczkę gwarantując tym samym niezawodne smarowanie.

Zastosowano specjalne opony do wózków widłowych o dłuższej żywotności.



Specyfikacja techniczna
(wybierz ikonę)
    

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

- 2,0-2,5m masz duplex
- 2,5-4,0m maszt duplex z pełnym wolnym skokiem
- 4,3-6,5, maszt triplet z pełnym wolnym skokiem
- specjalna płyta czołowa – krata ochronna
- widły o inne długości
- opony Superelastyczne
- opony nie brudzące
- kabina
- ogrzewanie i klimatyzacja
- gaśnica
- amortyzowany fotel
- tylne światło robocze
- podwójny filtr powietrza lub specjalny filtr powietrza
- kolor wózka na życzenie klienta
- dodatkowe sekcje hydrauliczne
- wysokość montażu systemu wydechowego na życzenie
- urządzenie gaszące iskry na wydechu
- katalizator spalin
- osłona chłodnicy
- przesuw boczny zawieszony lub zintegrowany
- inny sprzęt roboczy